بچه های کنکوری حتمابیاین تو!!
نويسندگان

نکته های مهم شیمی 2برای کنکور90 رو که من جمع اوری کردم یعنی خودم خلاصه نویسی کردم اگه تویه جاهایی مشکل دارین بگین اون بخشوتوضیح بدم اگه شمادرخواست بدین قرار میدم مگرنه ........ 

فقط شماخودتون کمرهمت روبلندکنیدومنتظرکسی یا چیزی نباشید با امیدفتح قله های افتخار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:57 ] [ تنها ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدیداینجانب رتبه 1800کشوری هستم والان در رشته مهندسی مکانیک مشغول هستم خوشخال میشم کمکتون کنم والبته عاااااااااااشششششققققق تیم بارسلونا
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 250
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1